NAKLADATELSTVÍ JOTA

286
2871286287
     
  • Pravda o soli Novinka
    Skladem (1 ks)
    • Studené končetiny mohou znamenat, že potřebujete více soli.
    • Chronický nedostatek soli může zvýšit hladinu inzulínu, protože inzulín pomáhá udržovat sodík v ledvinách.
    • 8-10g soli = 3-4g sodíku.
    • Osoba s běžně fungujícími ledvinami a normálním krevním tlakem může bez problémů vyměšovat až 10x více soli, než co zkonzumuje za celý den.
    • Původní potraviny byly vodního rázu a měli  mnohem vyšší obsah soli než dnešní potraviny.
    • V průměru jsou naše ledviny schopny filtrovat mezi 1.45kg - 1.63kg soli (0.58kg - 0.65kg sodíku) za den.
    • Nízký příjem soli stresuje ledviny a způsobuje sníženou energii/ únavu, protože tělo chce zabránit pocení. Toto může vést k přibývání na váze.
    • Staří Římané konzumovali 25g soli denně. Evropané v 16. století konzumovali 40g denně a Evropané v 18. století dokonce konzumovali až 70g denně.
    • Dietáři na low-carb (nízko-sacharidovém) plánu potřebují extra 2g kvalitní soli denně.
    • Sůl není adiktivní a tělo pozná, kdy mělo dostatek a dokáže její přebytek vypotit.
    • Vyšší spotřeba soli pomáhá redukovat stress a úzkost.
    • Konzumace soli před cvičením a během cvičení pomáhá chladit tělo rychleji kvůli zvýšenému krevnímu oběhu.
    • Těhotné a kojící ženy potřebují více soli.
    • Konec knihy porovnává pro a proti nejrůznějších druhů solí. Autor má nejradši Redmond Real Salt.

    286 Kč
       
    Značka: NAKLADATELSTVÍ JOTA

Stránka 1 z 1 - 1 položek celkem

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.