Doprava a platba
Odesílání zboží po České Republice
- V současné chvíli spolupracujeme se Zásilkovnou, Českou poštou a kurýrem WE|DO (pouze velkoobchod).
- Podmínkou pro odeslání je platba předem přes platební bránu Comgate nebo bankovním převodem.
- Osobní odběr zdarma je možný po telefonické domluvě na naší provozovně v Otrokovicích, Zlínský kraj - nejedná se o prodejnu s danými otevíracími hodinami. Adresa: Třída T. Bati 1556, Otrokovice, 76502. Je nutné zavolat předem na číslo 776 298 517.
- Cena za dopravu se vám automaticky připočítá k vyplněné objednávce a vy víte přesně, kolik bude celý váš nákup stát předtím než zaplatíte.
- Ceny za poštovné jsou nastaveny dle platných ceníků ČESKÉ POŠTY, WE|DO A ZÁSILKOVNY pro naši firmu, plus 10 Kč navíc na pokrytí balného.
Poštovné zdarma
Nakupte v hodnotě za 4000 Kč a více, a budete mít dopravu ZDARMA přes Balík do Balíkovny - PLATÍ POUZE PRO ZÁSILKY DO 5-TI KG!
Dodací podmínky
Zboží, které máme skladem, expedujeme nejpozději do 48 hodin od obdržení objednávky (jedná-li se o dobírku) nebo od připsání platby na náš bankovní účet. Pokud zboží musíme objednat u našich partnerů (jedná se o zboží, u něhož je napsáno NA DOTAZ), prodlužuje se dodací lhůta na 7 - 21 dní. Nemůžeme-li zboží dodat v těchto lhůtách, dáme vám včas vědět a vrátíme vám peníze na účet. O termínu dodání vás vždy předem informujeme, stejně jako o odeslání objednaného zboží a to mailem.
Prosíme o správné zadání adresy, protože vrátí-li se nám zásilka z důvodu neplatné adresy, nemůžeme vám již vrátit poštovné. Čekáte-li zásilku a ta nepřichází, urychleně nás kontaktujte, protože zásilka může už na vás dávno čekat na poště. Stává se často, že lísteček o nezastižení se ztratí a zákazník si myslí, že jsme zásilku neodeslali my.
Sledování zásilek
Od všech kurýrů obdržíte email s upozorněním a sledovacím číslem, které zadáte do jejich systému. Prosím, kontrolujte si i SPAM složku.
Důležité & dobírka
- Pokud si budete přát část objednávky vrátit a díky tomu se hodnota objednávky dostane pod hranici 4000 Kč, bude vám z vrácené částky odečteno poštovné.
- Dobírku jsme byli nuceni zrušit kvůli příliš velkému počtu vracejících se zásilek, kdy nám náklady na poštovné již nikdo neuhradí.
- Po domluvě jsme schopni vám za příplatek dle ceníku zvoleného dopravce dobírku umožnit. Napište nám nebo zavolejte.