Pomozte nám vyprázdnit sklad a zachránit produkty s blížícím se nebo již prošlým datem min. trvanlivosti. Ikdyž u produktu uvidíte toto datum, vězte, že produkt je stále vhodný ke konzumaci či k použití. Každý týden produkty otevíráme a testujeme, abychom si byli jisti, že jsou v pořádku. Proč to děláme? Protože nesnášíme zbytečné plýtvání a konzum. Klikněte SLEVY a VÝPRODEJ.

FLAŠKA

Webová stránka značky: FLAŠKA

Zakladatel slovinské značky Flaska, Maks Vrečko, je skutečný inovátor. Na nápad, který za Flaskou stojí, přišel při pěstování jahod. Pomáhal totiž manželce na jejich rodinné farmě. Protože ho typické zemědělství nezajímalo a klasické zemědělské technologie moc neznal, začal se zajímat o různé netradiční přístupy. V roce 2003 se díky tomu seznámil s procesem restrukturalizace vody. Rozhodl se provést vlastní pokus - polovinu pole zaléval restrukturalizovanou vodou a druhou polovinu normální vodou.

Nějakou dobu nebyly patrné žádné výrazné rozdíly, ale když nastal čas sklizně, rychle se ukázalo, že voda hrála důležitou roli. Jahody zalévané restrukturalizovanou vodou byly znatelně pevnější. Trvanlivost plodů se prodloužila a úroda na části pole, která byla zalévaná restrukturalizovanou vodou, byla o 18,1 % vydatnější. Na konci sezóny byly rostliny v této části výsadby vitálnější a méně napadené chorobami.

V následujících letech pak Maks v experimentech s restrukturalizovanou vodou pokračoval. Ze skeptika se stal nadšencem této technologie, která je známá již téměř 90 let, od objevů Viktora Schaubergera, průkopníka strukturování vody. Maks říká, že když nad tím zpětně přemýšlí, mělo to být naprosto logické, že zlepšení struktury vody povede i ke zlepšení jahod, vzhledem k tomu, že 89 % plodu jahod je tvořeno vodou. V té době ho to prý ale vůbec nenapadlo. 

K údivu mnohých Maks v roce 2009 přestal pěstovat jahody. Měly vynikající kvalitu, odbyt byl skvělý a všichni byli spokojeni. Ale život mu říkal, že se musí poohlédnout po nových výzvách. Začal nabízet technologii strukturování vody v zemědělství. Přes vynikající výsledky testů (při pěstování ovoce, zeleniny, výrobě mléka, chovu drůbeže atd.) nebyl trh ještě připraven přijmout "neviditelnou" technologii, přestože její výsledky byly zcela zřejmé.

Po náročném roce a půl dostal nápad implementovat technologii strukturování vody do lahve pro každodenní použití. V listopadu 2009 byla spuštěna testovací série a po kladném ohlasu byla zahájena skutečná výroba. A tak se zrodila - Flaska! Na slovinský trh vstoupila 10. března 2010.

Věci se začaly hýbat kupředu rychlostí blesku - tým Flasky se rozrůstal, a brzy uváděli na trh nové modely a velikosti lahví a expandovali na nové světové trhy. Vypadá to jako pohádka, ale v reálném životě Flasku také čekaly těžké časy, zejména v letech 2012 až 2014. Toto období překonali jen díky společné práci a spoustě pozitivní energie všech  zaměstnanců a partnerů. V následujících letech pak vyvinuli další naprogramované výrobky - džbán Vodan, Doggy Flasku pro psy a sklenici na pití Sirius.

Flaska nadále zdokonaluje proces restrukturalizace vody TPS. Jejich filozofie restrukturalizace vody se liší od většiny ostatních, které tuto technologii nabízejí. Pomáhají vodě vrátit se k její pramenité struktuře. Společnost Flaska zastává názor, že všichni obyvatelé naší planety by měli pít vodu co nejlepší kvality. Výrobou Flasky tak nejen zvyšují obecné povědomí o pití kvalitní vody, ale přispívají ke snižování vytváření plastového odpadu jednorázovými plastovými lahvemi. 

Flaska je důkazem toho, že máme moc měnit svět prakticky každým douškem vody, kapku po kapce.

Žádné produkty značky FLAŠKA nebyly nalezeny...